نويسندگان

 

 

 در شب پنجشنبه يا جمعه ياروز آن  ابتدا سوره حمد را خوانده و شروع كنيد به خواند سوره انعام به آيه ۱۲۳ يعني رسل الله كه رسيديد بلافاصله ۲ ركعت نماز خوانده شود در هر ركعت ۷بار حمد+۷بار آيه الكرسي+ 50 بار سوره كوثر را بخوانید.

 بعد از سلام به اتمام سوره به پردازید.


بعد از اتمام سوره 70 مرتبه "" لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین""


 بعد از اتمام سوره به سجده رويد و ۷۰ بار گوييد لا اله الا الله محمد رسول الله.بعد حاجت بخواهيد که روا خواهد شد.

منبع:شفاخانه


ادامه مطلب

 

درجات اهل نماز در قیامت

در هیاهوی روزگار و مشکلاتی که ناخواسته هر روز بر سر راه انسان قرار می‌گیرند، ممکن است آنچنان که شایسته است به نماز توجه نکنیم لذا خواندن نمازی با توجه و خشوع، یکی از خواست‌های قلبی هر فرد مۆمن به شمار می‌رود.


نمازجایگاه نمازگزار درقرآن و سنّت‏
مقام ارجمند نمازگزار و جایگاه بلند مرتبه او همواره مورد توجّه و تحسین شارع مقدّس بوده است. قرآن و روایات، مقام و ارزش نمازگزاران را بیان کرده و با اوصاف گوناگون از آنان بخوبى یاد مى ‏کند که چند نمونه آن را در زیر مى‏ خوانید:

الف- شیداى حق‏
مۆمن نمازگزار از هر چه جز خدا چشم پوشیده و دیده و دل به معشوق واقعى دوخته است. او هیچ چیز جز خدا را شایسته دلبستگى نمى‏داند. از این رو، در انتظار وصال یار لحظه شمارى مى‏کند، تا اینکه با شنیدن صداى روحبخش اذان به مراد خویش نایل آید.

قرآن مجید شیدایى نمازگزاران را این گونه توصیف مى‏ کند:

«رِجالٌ لا تُلْهیهِمْ تِجارَةٌ وَ لا بَیْعٌ عَنْ ذِکْرِ اللَّهِ وَ إِقامِ الصَّلوةِ وَایتاءِ الزَّکوةِ، یَخافُونَ یَوْماً تَتَقَلَّبُ فیهِ الْقُلُوبُ وَ الْأَبْصارُ»
مردانى که هیچ تجارت و خرید و فروشى آنان را از یاد خدا و اقامه نماز و پرداخت زکات باز نمى‏ دارد، ایشان از روزى که دلها و دیدگان دگرگون مى ‏شود هراسناکند.


ادامه مطلب
صفحه قبل 1 صفحه بعد
درباره وبلاگ

سرای اخرت جهنم بهشت میخوام توبه کنم
آرشیو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 66
بازدید کل : 19158
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

,mkjxnc